Wednesday 1 May 2013

Premium Beautiful Specialist

Bila sebut je brand Premium Beautiful dah pasti ramai yang dah tahu dan memang ramai sangat yang dah pakai dan tak kurang juga yang PERNAH pakai suatu ketika dahulu. Bagi yang dah lama pakai tu pasti dah tahu kebaikan yang ada pada miracle corset ni kan..Alhamdulillah sejak Fiza pakai selama setahun setengah ni dah banyak sangat perubahan yang Fiza rasa..dan Alhamdulillah sejak ceburkan diri dalam Premium Beautiful Business ni, permintaan tak pernah surut. 

tapi lately Fiza banyak dapat complaint dari pengguna-pengguna Premium Beautiful (bukan beli dari Fiza) ada yang saiz girdle jadi terlalu longgar, fabric Premium Beautiful jadi berbulu, salah informasi berkaitan dengan "lifetime warranty" pun ada..bila Fiza tanya balik dari segi penjagaan,cara pakai yang diterangkan oleh agent asal mereka, memang banyak yang salah maklumat. Bukan lah nak kata Fiza ni pakar tentang Premium Beautiful ni, tapi Alhamdulillah kami di Green Leaders Academy Malaysia (GLAM) telah dilatih oleh Specialist Premium Beautiful dari HQ sendiri. Jadi kami telah diberi penerangan secara terperinci tentang Premium Beautiful corset, apa itu FIR, apa element atau bahan yang terkandung dalam Premium Beautiful ni, cara ukur yang tepat, serta tak cara penjagaan dan TEKNIK PENGALIHAN LEMAK YANG BETUL.

adalah amat penting sebenarnya untuk anda tahu cara pakai dan cara pengalihan lemak yang betul untuk dapatkan hasil yang optimum. Jika tersalah cara pakai, anda mungkin akan merosakkan corset anda dan bentuk badan yang anda idamkan memang susah nak dapat.

jadi dekat sini Fiza nak tekankan, untuk sesiapa yang ingin mendapatkan Premium Beautiful corset, sila pilih agent atau consultant yang telah dilatih agar pelaburan anda tidak sia-sia



penerangan terperinci tentang teknologi Premium Beautiful

Penerangan satu persatu bahagian dalam Premium Beautiful 

Kami diberi penerangan tentang Far Infrared Rays (FIR) ternyata bukan cakap kosong

Teknik ukuran yang tepat penting untuk mendapatkan keselesaan  dan kesan yang optimum

Kami adalah antara consultant Premium Beautiful yang bertauliah
jadi kepada yang ingin mendapatkan Premium Beautiful corset ni, boleh lah hubungi Fiza dan In Shaa Allah Fiza akan bantu anda untuk dapatkan yang terbaik untuk anda..

012-2278495

3 comments:

  1. Hi.. Sorry tp I rasa mcm pelik sikit tgk gmba yg last tu.. U all ni jual PB, a product yg one of the usage is to kuruskan badan tp kenapa yg jual majority nya badan montel2? Why don't u all lose weight dulu baru promote product ni kat org lain.. (except u la.. I know skrg ni u dont have any weight problem).. Mcm tak kena pulak kan kalau u all jual benda yg utk slimming tp badan sendiri montel2.. hehehehe..

    ReplyDelete
  2. Rasa bangga sebab kita adalah salah seorang Premium Beautiful agent yg bertauliah..Actually, ramai yang salah faham dengan Pb corset ni...Pb corset bukan 100% untuk kurus...Pb corset adalah untuk healthy..FIR tu yg buatkan badan kita lebih sihat terutama dari segi sakit belakang, slip dics, fybroiid , cyst, regular kan period ,try conceive bby, etc...n protect untuk kanser..sebab tu PB corset 70% healthy n 30% for beauty...even badan dieorang besar, tapi mereka sihat n poket pon tebal...hehe..;))

    ReplyDelete
  3. hi Nina, thanks sebab sudi bagi pandangan dan pendapat, actually memang betul Premium Beautiful ni 70% untuk kesihatan dan hanya 30% untuk kecantikan..actually i pakai mula2 pun untuk kuruskan badan,without knowing corset ni sebenarnya adalah untuk health, lepas pakai baru i betul-betul tahu fungsi utama PB ni. now, kurus tu jadi paling last sebab yg penting bagi i health. buat apa kita nak kurus tapi kesihatan kita tak titik beratkan, n walaupun kami ni nampak montel dan cute, tapi kesihatan kami in shaa Allah terjaga dan walaupun montel tapi ada shape..sexy tau... ;)

    ReplyDelete