Saturday 15 December 2012

LIFE AT GLAM

Mungkin ada yang perasan, Fiza selalu mention pasal GLAM dalam FB dan blog jugak kan..? Sebenarnya GLAM yang bermaksud GREEN LEADERS ACADEMY MALAYSIA ni adalah tempat dimana Fiza dan semua kawan-kawan biz yang lain menuntut ilmu dan 'recharge' kami punya motivation, dan skill. Kiranya GLAM ni macam knowledge center untuk orang-orang baru yang TAK TAHU apa-apa pasal business, mcm Fiza mula-mula dulu...yang bestnye, dekat sini, kitorang bukan saja berkongsi pengalaman, tapi kami berkongsi ilmu, business strategy dan jugak tempat kami enjoy bersama rakan-rakan business yang lain..



GLAM ni ditubuhkan oleh mentor kami sendiri iaitu CDM Hanis Haizi setelah dua tahun berkecimpung dalam Premium Beautiful Business ni.. penubuhan GLAM ni sebenarnya membuktikan satu pencapaian  sangat luar biasa.. hari ni Fiza nak share beberapa keping gambar yang Fiza snap masa kelas tadi...punyalah semangat lain macam lepas balik kelas tadi, hilang mengantuk, terus update blog..enjoy the pictures okey..


tengok pintu pun dah glam gitu kan...






Ini suasana biasa dalam kelas...memang setiap minggu kelas akan penuh..yang datang ni bukan dari KL je tau, tapi seluruh Malaysia. Hebat kan GLAM??

  ni la pengasas Green Leaders Academy Malaysia...yang digelar CDM Celebrity. CDM Hanis Haizi...memang GLAMMMM sangat!

 Dan semestinya ini tulang belakang Fiza dalam business yang banyak bagi semangat dan motivasi..our beloved CDM Naa Kamaruddin

memang rasa bangga dan bertuah sangat berada dalam kumpulan yang awesome! 

COME AND JOIN OUR TEAM NOW..
be part of GREEN LEADER GROUP 

p/s: our next trip will be SHANGHAI...so book your free tickets now!!
012-2278495

No comments:

Post a Comment