Thursday 3 January 2013

Jangan Takut untuk Bertindak

macam tak percaya........
dulu Fiza memang tak minat langsung bidang sales and marketing..dan Fiza tau, ramai lagi orang Melayu yang tidak berminat untuk menceburi bidang ini kerana selesa dengan gaji yang diterima setiap bulan.
tapi lepas apa yang Fiza buat sekarang ni memang jelas Fiza nampak dengan bidang ini lah 
impian dan matlamat kita akan lebih jelas dan cepat tercapai .

sekarang Fiza sangat enjoy dengan apa yang Fiza buat, sebab Fiza ada sumber pendapatan dan masa kerja yang fleksible, disamping mentor-mentor yang sangat hebat.




dan semestinya kumpulan yang memang sangat hebat iaitu Green Leaders Group


dalam business, terutama orang yang tak ada pendedahan dan tak tahu langsung selok belok business, kita perlu ada bimbingan. Dan semestinya untuk mendapatkan bimbingan yang baik, kita perlu memilih mentor dan kumpulan yang hebat.

InsyaAllah Fiza takkan menoleh kebelakang lagi kerana 9 dari 10 rezeki itu berpunca dari berniaga. dan Fiza nak ajak lebih ramai orang Melayu khususnya kaum wanita untuk sama-sama memajukan diri dalam bidang ini. sebab kita tak tahu potensi diri kita selagi kita tak buat apa-apa. Alhamdulillah Fiza dah jumpa sedikit demi sedikit potensi dalam diri, tinggal nak gilap je lagi supaya jadi bersinar macam mereka.

kita tak perlukan suami yang kaya raya untuk kita hidup selesa, tindakan kita yang sebenarnya menentukan masa depan kita..


call me and be part of this amazing group
012-2278495


No comments:

Post a Comment